الأحد، 3 يونيو، 2012

أول إحتكاك ما بيني وبين الاخوان




طبعاً أنا ها أحاول إني .. أحكي من غير شتيمة لأنهم كلهم فعلاً ولاد مرة وعايزين يتحط عليهم ..


نصلي علي النبي ونخش في الموضوع علي طول ..

دعوات انتشرت علي الفيس
 ان في تجمع أمام مسجد الرحمة بعد صلاة المغرب
 طبعاً حولت إني انشر الدعوة بقدر المستطاع .
 وعملت تويتة علي تويتر وبعتها لكذا ناشط علي شان يعملها ريتويت 

 ودعيت صحابي الي ميعرفوش والي راحو المنصورة وخليتهم يرجعو شربين ..
علي اساس إن المظاهرة دي كلها ها تكون بنظام المعهود الي أنا بحضرة أن المسيرة بتقف في مكان . وتطلع علي طول وتلف شوارع البلد .. ومش بتكون علي فصيل معين أو الي بيدرها فصيل معين ..
 لقيت في سماعات علي أول الشارع وهتفات كدا مفهاش حماس . طبعاً هتفت برضة ، وعادي ومحطتش في دماغي

أو القصيدة .
واحد ام فقعنا خطبة الجمعه . والان مع عضو مجلس الشعب نائب شربين الاستاذ زعبله الاوله :D
طبعاً الشباب كانت بتهتف قدامة وهوا بيقدمة ..
فا أنا اتنرفزت
نركز بقي شوية في الي جاي دا

هوا اية دي هيا دي مظاهرة شعبية ولا مظاهرة للإخوان ؟!  ، هوا كان عمل اية في مجلس الشعب ،  دا والله البؤين الي أنا قلتهم . 

لقيت واحد كبير كدة ام مسكني قالي اطلع برة المسيرة قلتله يا عم إهدا في اية ؟
ام واحد شب زي الطحش مسكني من دراعي اطلع برة انتا مالك ومالة ومش عارف اية ولقيت الاخوان بيجمله بعضهم عليا ياولاد المرة :D
طبعاً ممنوع النقاش معاهم (معندهمش استعداد حتا للنقاش)
ومش قبلين اي كلام .. يا عم اهدا والله انا ما ها اعمل حاجة أنا مستغرب دا ... مقاطعات اطلع برة .. طب بس اسمع هوا عمل اية في مجلس الشعب وبعدين الي كان بيدعي كان يقول ان العضو دا جاي
طبعاً مشدات خدت حوالي دقيقتين وطبعاً كلها زق وشد وجزب واطلع برا المسيرة يلاا وقله ادب  .. أنا متأكد إني لو كنت شرموط زيهم كان زماني خشئتهم بس برضة أنا المبادئ هيا الي بتحكمني ..لاني نازل كا فرد من افراد 6 إبريل وأخاف علي سمعتها
المهم سقعت ورايح نحية البشمرشح الي واقف عمال يأيد في محمد مرسي .. لقيتهم بيزئوني برة المسيرة . شيفين التعريض مابالك بقي دول لو مسكو رياسة الجمهورية ؟!:D  هايحطو علينا .
وبعدين واحد جة اعد يبوس دماغي ويقولك حققك علينا ومش عارف اية .. ؟

كلمه اخيرة
 أنا كنت ناوي والله أنتخب محمد مرسي بس بعد التعريض المبتزل الي حصل النهردة دة . أنا مقاااااااااااااااااااااااااااااااطع .. وأي مظاهرة منظمنها الاخوان المتأسلمين والله ما احضرها وهما كدا أكدولي الكلام الي بيتقال عليهم


تحديث    بتاريخ 18/6/2012 12:43

إطريت اسفاً إني أعطي صوتي لمرسي:(

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق